Διαφορετικές πτυχές μιας ενιαίας υπόστασης, αποκαλύπτουν διαφορετικά συναισθήματα και το πώς αυτά εγγράφονται στο ανθρώπινο σώμα ως βιωμένη εμπειρία. Τα έργα της συστήνονται ως οι σελίδες ενός ημερολογίου έρευνας. Ένα εικαστικό σημειωματάριο συναισθημάτων, όπου το κάρβουνο αποτυπώνει στο χαρτί τη μορφή ως ψυχογράφημα. Η εικαστικός επιλέγει την απλότητα του υλικού της και μας προκαλεί να αναζητήσουμε το άρρητο της φόρμας. Δυνατοί σφιγμένοι μύες σε ένταση, ζωγραφικές καμπύλες και αγχώδεις χειρονομίες, μοιράζονται φωτεινές στιγμές στο άλλοτε πυκνό και άλλοτε απαλό μαύρο των σκιών. Τα σώματα αποδίδονται απόλυτα επηρεασμένα, είτε σε αναγνωρίσιμες εκφραστικά στάσεις, είτε σε συνθέσεις οριακά άναρχες όπου η γραμμή περισσότερο έντονη, διατρέχει και σχηματίζει αυθαίρετα φόρμες, οι οποίες μέσα από την κίνηση τους υποδηλώνουν την εκαστοτε ψυχική εντύπωση. Το σώμα αποκωδικοποιεί και απελευθερώνει την συναισθηματική έκφραση, ενώ παύει να αποτελεί εργαλείο και φυλακή του πνεύματος. Η ψυχή σταματά να (κατ)έχει ένα σώμα. Η διαρκής αλληλεπίδραση του εσωτερικού και του εξωτερικού κόσμου, εκπέμπει μέσω της υλικότητας, την εκρηκτική δύναμη που κρύβει η ψυχή. Αυτή και η δύναμη της τέχνης, να μεταπλάθει σε υλη την έσω ορμή του ανθρώπου μέσα από τη καλλιτεχνική δημιουργία, με σκοπό την επικοινωνία και την αναζήτηση της αληθινής γνώσης.
Μπουραζάνης Κωνσταντίνος
Ιστορικός Τέχνης – Επιμελητής έκθεσης