Στοιχεία επικοινωνίας
Στοιχεία εκλογής
Συμβούλια/Επιτροπές
Οικονομικών Υπηρεσιών και την αρμοδιότητα λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων υποκείμενων οργανικών μονάδων της ανωτέρω Διεύθυνσης, πλην του τομέα Περιουσίας του Τμήματος Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, σύμφωνα με τον ισχύοντα ΟΕΥ.
Τις αρμοδιότητες του, σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Ανθρώπινου Δυναμικού, κ. Κυρίτσης Δημήτριος του Ηλία.
Οικονομικών Υπηρεσιών και του μεταβιβάζουμε την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων υποκείμενων οργανικών μονάδων της ανωτέρω Διεύθυνσης, σύμφωνα με τον ισχύοντα ΟΕΥ.
Τις αρμοδιότητες του, σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Ανθρώπινου Δυναμικού και Εξυπηρέτησης Πολιτών, κος Κυρίτσης Δημήτριος του Ηλία.
Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ιωάννη Ρούλια και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην την αρμοδιότητα χειρισμού των Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
- Να έχει την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων υφισταμένων της οργανικών μονάδων και, συγκεκριμένα, των Τμημάτων Δαπανών και Προϋπολογισμού, Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, Ταμείου και Προμηθειών-Αποθήκης.
- Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περίπτ. ε Ν. 3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), και να υπογράφει όλες τις σχετικές με τις αρμοδιότητές του αποφάσεις, πράξεις και δικαιολογητικά.
Αρμοδιότητες χειρισμού των Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Απολογισμού, Ισολογισμού, Αποτελεσμάτων χρήσης.
- Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Απολογισμού, Ισολογισμού, Αποτελεσμάτων χρήσης.
- Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.